04 September 2009

re-made

cris

Há uns tempos ofereci uma prenda a uma amiga (a cristina pois claro) embrulhada numa folha de uma revista japonesa.
--------
A while ago a gave a gift to a friend wrapped in some japanese magazine paper.


Uns meses depois recebi esta prenda de anos, o papel de embrulho transformado num porta-moedas por uma amiga talentosa da cris:
-------
A couple of months later I got this birthday gift, a money pouch made from the wrapping paper by a talented friend of cris:

cris - re- made

a cristina é também a minha fornecedora nº1 das melhores canetas pretas do mundo! pretas, 0.38, muji. meus deus, podia escrever o mundo. estou bem apetrechada agora com canetas que trouxe do japão e a cristina me trouxe de londres, berlim e paris! obrigada miúda!
-------
cris is also my number one suplier of the best black pens in the world! black, 0.38, muji. god i could write the world. i'm pretty stock up now with items i brought from japan and cris brought me from london, berlin and paris! thanks darling!

muji love

No comments:

Post a Comment

Leave your comments, ideas, suggestions. And thank you for your visit!

Pin it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...