10 December 2010

kanpai!

open the window!

estou a ficar para trás com a minha missão no #reverb10 mas muita actividade recente tem-me impedido de reflectir!
para além da entorse no tornozelo há outra coisa que me tem mantido ocupada...
decidi ganhar coragem e abrir uma loja online para o meu trabalho fotográfico!
decidi calar todas as vozinhas de dúvidas e medos e f.a.z.ê.-.l-o!

portanto sigam-me por aqui... e sejam bem vindos a kanpai!

gostava de vos convidar a visitar a minha loja e, se puderem, enviem-me o vosso feedback! é muito bem vindo e muito desejado.
-------
i'm a bit behind my mission at #reverb10, but some recent activity has been keeping me from some reflection time!


so beside my sprained ankle something else has been keeping me busy... 
i decided to take the plunge and open an online shop for my photographic work!
i decided to shut all the little voices of self doubt and fear and just do it!


so please, follow me this way... welcome to kanpai!


i would like to invite you to visit my shop and please send me some feedback! i would much appreciate it.

4 comments:

  1. olá! as melhoras para si. já dei uma vista de olhos á loja online. Vi as fotos. desejo-lhe sorte para a loja online e que faça muitas e boas e vendas. Julgo que aquilo seja para vender. beijo e bom fim de semana, na medida do possível.

    ReplyDelete
  2. Congratulations, Sara! Wonderful news. The shop looks beautiful. My best wishes for lots of success. xo

    ReplyDelete
  3. thank you so much everybody!

    ReplyDelete

Leave your comments, ideas, suggestions. And thank you for your visit!

Pin it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...